friday morning

Godmorgon :)

Tar frukosten i skolan idag istället då jag mår lite illa, mycket godare med frukost när man varit uppe någon timma. Vad händer i helgen då? Ska umgås med Benjamin, träffa tjejerna och spela match! Det kan knappast bli en bättre helg för mig. Behöver en lugn helg med lite looooove från olika håll! Lyssnar på gamla 80-tals låtar och FAN vad underskattat det är. Här snackar vi om låtar man verkligen kan sjunga med i, texterna sitter i bakhuvudet och soundet är ofta grymt. Nu ska jag ta bort de gråa ringarna under ögonen och bege mig upp till skolan för dubbel timma i tyska, historia för att avsluta dagen med matte. Slutar dock vid 1 så ingen fara alls :D

Vet inte när jag skriver igen, imorgon eller på söndag probably, så länge: ha en GRYMT bra helg allihopa! PUSS.


jag och min bästa av dom bästa! MEEEEEEEN.. varför blir vi aldrig snygga på kort tsm? Det går bara inte.. att vi jämt lyckas med det ingen annan gör, hum..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0