fest-match-mys

Festen i fredags blev väldigt lyckad! Trots att jag bara stannade i lite mer än 2 timmar så hade jag roligt den tiden. Åkte hem tidigare bara för att jag hade match igår + att jag steg upp kvart över 7 igår morse för att städa lokalen som festen var i. Så grymt äckligt med ölburkar och spyor dagen efter, dagens ungdomar asså.. ;)
Vi städade upp skiten snabbt och efter det var det dags för samling och match i Reftele. Vi krossade väl rätt mycket och vann med 4-0, gött!! Efter 10 min svullnade mina knän upp och blev blåa, emo tjej över det. Ska boka tid hos sjukgymnasten imorgon. För nu orkar jag inte med skiten mer..

Efter matchen åkte jag hem till Benjamin och vi har inte varit alltför produktiva hah :) Bara myst, snackat, varit barnsliga, ätit osv. OCH tittat på Real Madrid-Barcelona, så ni vet. Ska snart göra lite nytta och öppna körkortsboken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0