your eyes..

God kväll :)

Kom hem runt halv 11 typ. Kände att det fick vara nog där, trots allt herrlagets firande och vi har match imorgon. Vill avsluta på bästa möjliga sätt! Trots en massa försök till att göra en bakis imorgon lyckades ingen med det. Haft en riktigt trevlig kväll med härligt folk :) Det suger att inte vara 18. 17 år, vad fan är det för ålder då?? Alla skulle till Sigges ikväll efter festen på GIS, inte sugen på att stämpla in heller. Tycker ärligt att det är lite pinsamt att göra det, alla vet endå att man är under 18. Men upp till var och en! Så nu ligger jag hemma i min säng och mår kanon bra! Med lite marabou som sällskap funkar allt. Tack till Jonas också som körde mig hem så jag slapp gå hela vägen :)
Tog tyvärr inga bilder, hade inte blivit speciellt många endå!
Nu ska jag sova, äääntligen.
PUSS.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0