with or without you


Clearwater Beach <3


Träningen var kul, pretty oseriös men väldigt rolig :D Kanske absolut sista träningen med Robi också..
Min mamma är så snäll att hon kom och hämtade mig för det ööösregnade. Har hjälpt till med maten som snart ska ätas. Efter det ska jag till Hanna med Mirran. Sjukt efterlängtat, många saker vi behöver catch up on. Älskar dom så otroligt! Behöver få ut allt jag har i huvudet, skönt att ha två så bra vänner som känner mig utan och innan, älskar mig för den jag är , även om jag kan vara.. ja typ halvt störd ibland så skrattar dom MED mig. En vänskap som är så stark som våran är..ja, hittar inte orden, men det är underbart. Nu ska vi äta!
PUSS.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0