VS

Tänkte skriva godmorgon som överrubrik. Det märks hur trött och seg jag är idag. Blev nästan klar med Turism uppgiften idag på lektionen, sköönt så jag slipper ha med mig ännu fler böcker hem. Sitter just nu med tyska glosorna framför mig, men ääämh det går inte för bra.. Väntar bara tills jag ska cykla till träningen. Eve följde med hem efter skolan, vi skulle plugga men det blev det inte så mycket gjort av. Tycker att Tyra Banks lockar liiite mer än litteratur och tyska. Ska förhoppningsvis låna en klänning av henne tills på fredag, annars får jag rota fram något. Åh det jag verkligen saknar i min garderob är ett par riktigt snygga klänningar. Varför lägger man inte mer pengar på det egentligen? Ska försöka hitta nu i Florida. Längtar riktigt mycket efter att shoppa där, älskar affärerna, victoria secret here I come!! Billigare än i Sverige och INGEN kommer ha likadana kläder som jag. Jeansen jag har på mig idag har MINST 10 tjejer på skolan osv..
Är riktigt sugen på att åka någonstans till våren, fick brev från Nordea idag, säger bara yeah!
Och får bara hoppas på att jag får en annan sak också, vore så bra. Rätt roligt med. Something extra.
Får väl läsa igenom glosorna lite iaf, trots att det är det sista jag vill!
Ska förbi Lina efter träningen också så vi hörs senare :)
PUSS.

Ringde precis och skällde ut min kära syster, FAAAAAAAN vad arg jag är på dig äckel... Men endå kan jag inte låta bli att tycka om dig, typ.. idiot, du är bäst, ibland. skit ner dig.. blöh. puss.




Kommentarer
Postat av: mariana DG

vad ska du hitta på för hemligt gumman =D?

2010-09-08 @ 23:49:57
URL: http://marianadg.com
Postat av: rjngkbfwvjrw

2010-09-09 @ 13:40:01
Postat av: Lina

Inget speciellt så :) Vi tar det någon dag :D

2010-09-09 @ 13:41:50
URL: http://liinasofias.blogg.se/
Postat av: mariana DG

ookejokej (: love <3

2010-09-10 @ 16:02:54
URL: http://marianadg.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0