värnamo ikväll för träning

Hej på er :)

Sitter på entreprenörs lektionen nu. Lyssnar på as go musik och börjar bli nervös inför ikväll. Ska åka till Värnamo och träna med deras damlag. Div 2 och innebandy det gäller nu. Varit i kontakt med dom ett tag nu. Sen får vi se vad som händer efter det. Det är 4 mil dit så jag och pappa åker redan runt kvart i 5.. Ska bli riktigt roligt, bara att kötta på.
Jävligt seg skoldag idag, många och sega lektioner. Sen lunch var det, noll energi i kroppen och vill bara hem.
Måste plugga tyska i bilen också, glosorna har inte satt sig riktigt än. Så det löööser sig.
Jag vill bara åka nuuuu.. veckorna sniglar sig fan fram. Oktober Oktober Oktober, kom och ta mig. NU! haha :)
Bloggar förmodligen när jag kommer hem!
Ha en bra dag!
PUSS.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0