vinst med 8-0

Heej :)

Äntligen hemma igen. Fick ju reda på att jag skulle spela match en timma före samling. Stressade som fan och vad tror ni inte händer när jag sitter i omklädningsrummet i Gnosjö, hittade inte mina fotbollsskor.. Inte konstigt. Dom brukar ALLTID ligga i fotbollsväskan men mamma hade tydligen plockat ut dom. Men eftersom vi inte spelade speciellt långt bort kom mamma med dom, men fick värma upp med tygskor, kändes ju lagom kul :) Kändes bra att ha kaptens bindeln runt armen och något som känns jääävligt bra är att vi vann med hela 8-0! Fick göra 2 (a) RIKTIGT bra spelat brudar, ni är beeest.

Ska äta äppelkaka med vaniljsås nu och plugga lite. Helst av allt vill jag bara krypa ner under sängen med en bra bok och somna när jag är tillräckligt trött.. skulle inte varit fel med trevligt sällskap heller :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0