--

En dag, ska ni få se..

Har placerat mig i soffan, tittar på TV och tänker fan ligga här tills övriga familjen kommer hem. Med chips till mig också.
Måste hålla mig för att inte ta ut mina känslor här, kan bli fel då. Det är min blogg, mina åsikter, mina tankar. Ibland suger det här med internet, facebook, bloggen. För vad man än skriver eller gör så blir det i slutändan något problem som uppstår, något man gjort/sagt fel. Det har alltid varit såhär överallt, för alla. Människor som tolkar en text fel, trots att det inte alls var så man menade.  Åh det är så himla ofta, speciellt att tjejer, börjar bråka över internet för en missuppfattning. Så snälla, ta det face to face istället eller försök ordna det på annat sätt. Lyssna på varandra och försök förstå vad båda två känner och tycker. Tycker att min lilla röst bland så många andras fick bli hörd nu. OCH ingen behöver ta åt sig av detta, jag menar inget illa trots allt :) Det gör jag aldrig. Detta inlägget är riktat till alla er därute. Som typ alla stor bloggare, om dom skriver en åsikt om random ämne, är det ALLTID någon som tar detta fel eller man är si och så. Ska man inte våga uttrycka sina åsikter längre? Ibland håller jag tyst istället för att säga vad jag egentligen tänker. Detta stör mig riktigt mycket.

Men som min syster säger: Allt ordnar sig!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0