upp och ner, time to sleep

Hej ni nya läsare som hittat hit, trevligt som fan :)

Har suttit halva kvällen med pappa i soffan och tittat på alla möjliga fotbolls-hockey klipp på youtube, sjungt med till bra musik och haft det allmänt trevligt. Vi har mobbat mamma lite med men äh! hihi.
Imorgon är det måndag.. stooooooor suck. Men börjar dagen med konferans-reception så det funkar endå.
Lämnat av Fridisen vid tåget har vi också gjort. Så nu dröjer det 2 helger innan jag får träffa henne igen. Buhuh.. Det är hemskt. Men har mina underbara vänner! Måste ha en rejäl Eve kram imorgon känner jag. Tappat massa onödig kraft idag, need to get it back somehow. Nu är klockan halv 11, trots att jag har sovmorgon ska jag släcka ner och sova nu. Behövligt. Denna helgen har varit riktigt upp och ner. Don't like it at all.
Har träning imorgon och slutar halv 4, varning för dålig uppdatering!!
Hoppas ni haft en bra helg, PUSS.



jag älskar dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0