52 dagar kvar..

Vet ni? JAG ÅKER SNART!!!!! Vill inte veta hur många av er som suckade nu och tänkte " fan det har vi hört miljoner gånger innan " haha :D

Ska bara titta på kalendern i mobilen och räkna hur många dagar det är kvar, vänta lite.. ;)

Det var "bara" 52 dagar kvar, eller något liknande, tappade räkningen ett antal gånger. Iaf ungefär 2 månader kvar.
Tisdagen åker jag och mamma ner till Halmstad och sover i stugan över natten. Eftersom vi måste bege oss mot Köpenhamn 3-4 på natten, blir smidigare att sova där. Mitt flyg går 09.05 på morgonen, men eftersom det är massa säkerhets grejer innan man åker till USA tar det längre tid med incheckningen osv. Så vi är där lång tid innan, alltid redo :) Sen är det ju faktiskt så att en av mina favoritställen är just flygplatsen, så tillbringar gärna några timmar där helt i onödan! Älskar känslan jag får på en airport. Antingen ska man iväg någonstans, ofta en sjukt efterlängtad semester eller så ska man hem, efter en riktigt bra resa man gjort. Och jag sitter gärna i New York och ser ut över världens bästa stad i 3 timmar helt själv. Mer än gärna, kommer bli underbart :D



äkta,bästa vänner. FAN vad bra ni är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0