fattar ingenting..

Hej :)

Tänker faktiskt inte be om ursäkt för noll uppdatering idag. På lektionerna har jag velat jobba så jag inte ligger efter i onödan. Sen efter skolan stod vi ett trevligt gäng och snackade lite, cyklade hem och satte näsan i skolböckerna direkt. Höll på med tyskan någon timme sen tog jag tummen ur röven och gick ut med Zorro, gick en runda ner till älskade farmor och gav henne en behövlig kram, du är min ögonsten och "farmors lilla Lina". Älskar dig något sjukt jävla mycket. Inte för att du läser min blogg, du vet knappt vad en dator är, du har ingen mobil heller, men du är en av dom underbaraste och snällaste som finns. Vill att du ska må bra och ge mig dom goa kramarna du alltid gjort! Gick hem, pluggade lite till, dock fattar jag ingenting!!!

Är riktigt förbannad, folk borde växa upp!

PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0