För mig är det så mycket mer.

Sitter här med ett gigantiskt leende över läpparna. Jag åker snart, om exakt 5 veckor. Om 37 dagar. 37 dagar av längtan.
I brist på annat att göra, även en form av att ha sjukligt tråkigt, sitter jag och tittar kläder på alla butikers hemsidor jag kan komma på som ligger i någon av alla malls. Forever 21 har riiiiktigt fina grejer. Guess har mycket snyggt också. Min plånbok och min själ skriker efter shopping, seriöst. Hur länge till ska jag behöva torteras? Nä skämt o sido, skämt o sido??? Lina du är 17 inte 45.. IALLAFALL så behöver jag något att göra på dagarna när Stephie är i skolan. Har säkert en hel del plugg med mig som måste göras, Indian Rock Beach kommer slitas ut av mig. Måste självklart träna också, blir nog en hel del joggingturer runt Bell Air. Steph, no worries, eftersom mitt lokalsinne är högsta betyg. Ingen av er bryr sig säkert, bara jag som sitter och spekulerar lite. Ni får lyssna endååååå! Snart sitter jag i bilen påväg ner till Kastrup och Köpenhamn. Känns som att jag reser för och mot något, mot en form av dröm. Något jag tänkt på varenda dag sedan vi var där för 2 år sen. En liten bit på vägen mot målet. Denna gången stannar jag bara 17 dagar. Denna resan känner jag mig riktigt förtjänt av. Mina pengar, mitt val, min dröm. För andra kanske det bara är en resa..

För mig är det så mycket mer.


Äckel, snart syns vi! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0