härlig kväll!!!!




Vaknat sent. Haft alla känslor lilla jag får plats med i min kropp idag. Håller på att fixa för fullt inför ikväll. Kreta gänget kommer hit ikväll för en kräftskiva. Blir väl ca 10 st eller någon mer. Just nu försöker jag leta efter lite frågesporter och lekar. Ser fram emot en riktigt rolig kväll. Har saknat Emil och Anton också! Mina gos killar :D Vi håller på att duka upp på altanen, mamma letar efter partyhattar och annat töntigt. Pappa har skrivit ut snappsvisor och sånger alla MÅSTE sjunga. Femkamp ska vi också ha. Älskar såna här kvällar! Växt upp med detta gänget, pappas två bästa vänner och deras familj, en av dom är min gudfar. 3 hundar. Vi låter och hörs vart vi än är. Galet Galet Galet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0