ny klubbadress

Heeej!

Har verkligen inte hunnit blogga idag, eller ens tänka på det! Slutade halv 4. Kom hem och kände stressen skölja över mig. Farmor och farfar kom förbi rent spontant, hade absolut inte tid med det idag men vad gör man inte för dom? Jo ALLT :)
Så åt,pluggade och pratade med dom samtidigt. Men jag är ju trots allt tjej, vi kan göra flera saker samtidigt! Åkte hemifrån kvart i 5, hämtade upp Ida och sen mot träningen. Gick väl okej idag, kan ju bättre. Hade en dålig dag helt enkelt. Bollarna studsade över klubban, har inte vant mig golvet än och kände mig bara allmänt seg. MEN efter träningen kom Ted(ordföranden) fram,skakade hand och välkommnade mig till klubben. Kontraktet klart idag alltså och FAN vad bra det känns, ni anar ine hur glad jag är. Hur smickrad jag känner mig. Ny klubbadress: Värnamo IK. Underbart, mer än underbart.

Kom hem 8, har ätit och pluggat tills nu. Sånt vardagligt man MÅSTE göra. Har match imorgon förresten. Min första match med VIK, skiter ner mig av nervositet redan nu. Dock bara träningsmatch men vill ju göra så bra ifrån mig som möjligt!

Skolfoto imorgon, NOOOOOOOOOOOOOH. Hahah hatar det.. "Ni kortaste får vänta ett tag. Alla korta ställ er där. Alla korta bla bla bla". Vet inte vad jag ska ha på mig, drar inget större careface över det heller. Ingen bryr sig utom än själv hur man blev endå. Men liiite okej får jag väl försöka se ut endå! Ska upp till min SÄNG nu, lovely. Blir en tidig kväll, varit en tuff vecka och jag behöver sömn. Måste ju vara pigg imorgon!!
Bilder och annat kommer imon :)
Puss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0