handla-köra

Kom hem för ett tag sen. Ringde till mamma direkt och frågade om hon kunde köpa lösgodis till mig. Men vi ska och handla snart! Har dregglat hela dan efter en fet påse godis. Sött,surt,lakrits,choklad.. mmmhhhh!
Annars idag då? Nä ingenting alls. Ska titta igenom Voddler för en bra film. Ringa Frida om hon har tid att prata med mig....
Titta igenom debatt artikeln och läsa några sidor i litteratur boken, romeo och julia. Det funkar endå! :) Titta igenom tyska glosorna borde jag också, om jag orkar. Ser inte så ut haha. Ska köra ner till affären, måste passa på att köra så mycket som möjligt. But anyway, for your own safety, stay in!! Ska flytta mig till soffan, Top Model är på! Yihaa.
Laaater!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0