vann matchen

Vi vann matchen med 1-0. Nerverna spökade och Robi skrek mer än vanligt men det gick bra endå. Vi var ju tvugna att vinna idag! Så nu är division 3 kontraktet säkrat, men vi har 2 matcher kvar på säsongen och vi ska avluta på bästa möjliga sätt :) Inte slappna av nu bara för att vi kan. Imorgon (måndag) har jag sovmorgon och vi slapp träningen på kvällen. FAN VA GÖTT! Känner att dagens match måste lägga sig, min kropp måste återställas, så ska bli skönt med en hemmakväll!!

Vill beställa en blå transparent skjorta ifrån H&M och ett linne. Har suktat efter båda nu skit länge, ska fråga mamma imon (a) För jag SKA ha dem, ger mig inte!

Pratade med Frida precis som satt på bussen påväg hem ifrån Skol-SM i Västerås.. Hon kom 2:a på 400 m och 5:a (trorjag) på 100 m. OCH Växjö FIG (friidrottsgymnasiet) VANN staffeten och hela tävlingen med flest poäng! Så jävla gött och hoppas ni hade kul och att janne banan blev riktigt blöt :D


frida och lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0