skogsmänniska?


tycker du är jätte bäst och saknar dig redan..

Köpt med mig lösgodis och pasta/kyckling sallad tills imorgon. Nu klarar jag mig galant :)
Sitter och tittar på ett av mina favoritprogram nu, Svenska New York fruar. Kalla mig nörd, jajaaaa!
Har en liten sovmorgon imon iaf, bussen till Isaberg går 09.20. Hur ska detta sluta, jag är absolut ingen skogsmänniska. Men har lite i bagaget om man säger så. Är uppväxt med två skogsmullar till föräldrar, våran stuga ligger mitt ute i skogen, dom älskar att plocka svamp. Medans jag föreslår en helg i Stockholm föredrar dom hellre en helg bland granar.. Otroligt?? Men tur att vi är olika i våran familj ;) Men har iaf tillbringat väldigt mycket av min barndom ute i skogen. Har varit fina stunder trots allt, kan till och med sakna det ibland. Så min grupp kommer väl klara sig imorgon endå! No problem. Kanot är riktigt roligt, bara inte Eve grips av panik kommer det gå smooooth.
Hörs imorgon!
PUSS :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0