ska vi byta?

Nu ska jag kolla på SAS.se och andra flyg. I brist på annat att göra! Om jag hade bott i en storstad hade jag gått till närmsta massage ställe, eller till ett badhus med bubbel pool. Vem är jävlen som ligger inne i min mage och hugger med kniv? Mamma svarar inte, hon har säkert massa kunder. Ska resa mig ifrån sängen nu och lägga mig nere i soffan istället.
Får se om jag orkar gå på speedwayen ikväll, rätt osäkert. Imorgon är det en toppen dag, något ut av det bästa jag vet. Jag,pappa,bobby och Emil ska till Borås. Elfsborg-IFK GÖTEBORG. Forza blåvitt ale ale ale!!! Ska bli så sjukt skoj även fast det är på Borås Arena och inte Gamla Ullevi. Därför hoppas jag att min mage blir glad igen. Varför blir jag alltid sjuk när jag inte vill? Men jag stör mig på att folk tror att jag fejkar eller något annat barnsligt. Hahah varför skulle jag det för? Vem vill missa skolan och ligga efter i massa saker? Nej jag är ingen lat person när det kommer till såna grejer. Det är helt enkelt såhär att min kropp är väldigt känslig och mitt immunförsvar är inte speciellt starkt. Sen får ni säga vad ni vill. Ska vi byta kanske? Vill du vara sjuk när det händer något roligt och sen höra alla sitta och snacka om hur kul dom hade? NEJ.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0