säsongens sista match.. :/

Samtidigt som jag pluggar engelska dunkar jag musik över hela huset. Pratar högt på engelska med mig själv, sjunger opera, rappar och allt möjligt onormalt du kan tänka dig. WTF jag är hemma själv, home alooooooone, då är det tillåtet att göra precis vad man vill!! Väntar på att mamma ska komma hem så hon kan köra ner mig till GIS. 10 månader kvar tills körkortet och 18 år, sen är jag fri. Blir inte många helger på hemma plan vill jag lova. Lägenheten på Kungsholmen kommer nötas ut av mig, även världens finaste kusin i Göteborg kommer få många besök!

Känns sorgligt att det är säsongens sista match, en del av tjejerna kanske också gör sin sista match. Många är osäkra på vad dom ska göra till nästa säsong. Flytta och plugga osv.. Ska försöka få ut glädjen jag känner för denna sport ikväll. Uppskatta varenda felpass, skrik ifrån bänken, verenda tackling, varenda långboll ska jag springa på..
Hörs efter matchen.
PUSS.


babe!

Kommentarer
Postat av: Hanna

I LOVE YOU !! <3333

2010-09-27 @ 11:24:53
URL: http://kaapish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0