S-S, I want you!


Stockholm och Stephanie. Vill ha er båda!

Nähepp det blir ingen match ikväll.. För Mullsjö ville inte spela i Värnamo eller vad dom nu snackar om. FAN jag var skit taggad och hade verkligen ställt in mig på min första match i VIK tröjan.. Dock bara träningsmatch men endå! Så nu ska jag träna fotboll istället, duger väl men vill hellre spela match. Åh hatar när man har planerat något och sen i sista minuten måste man ställa in planerna. Men det positiva är att jag får ha en myskväll med Frida som ääääntligen kommer hem idag!! Tror det var 3 veckor sedan jag såg henne nu. Har varit hemskare än vanligt faktiskt. Behöver lite systervård i helgen, behövligt, oooh vad behövligt. Har idrott 14.20 men ska äta något nu. JOOO hade ju skolfoto idag, säger bara FAIL. Tror fotografen tyckte vi var en riktig pain-in-the-ass klass. " Neeej ta om, vääänta mitt hår, men hallå jag blev skit fuuul, mitt håår, vänta, ta om, hur blev det? " hahaha kära SPSP09. Tog bara ett enskilt kort, det blev säkert förjävligt då fotogenisk är det sista jag är. Men bara farmor,mamma och mormor som vill ha dom korten endå. Drar inget större careface över det här med skolfoton. Bara man själv som bryr sig hur man blev, ingen annan gör det. För alla bara oroar sig över hur "fula" dom blev på kortet fast alla tycker att " man ser precis ut som vanligt ". Am I right?

Sitter och slötittar på Oprah nu, magen kurrar och ute idrott är det sista som lockar just nu.
LATER!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0