riddar jävel

Har suttit i biblioteket nu sedan 4, har endå bara hunnit med min entreprenörs läxa. Den var så jävla lång och massa krångliga ord. Ska ta tag i svenskan nu, den är förmodligen inte lika jobbig. Känner mig skoltrött idag, varför i fan behöver jag veta om en riddare ifrån spanien som blev galen när han såg några får på en hage? Kan någon förklara det för mig vore det ju kanon. Haha :) Tror jag ska sitta här tills halv 8. En timma till, för vet ni vad som fucking börjar ikväll? HALLELUJAH programmet, IDOL. IDOL IDOL IDOL. Fyfan va kuuuul :D Speciellt nu i början när det är auditions bara. Så kommer sitta bänkad, vill inte missa en sekund. På lördag ska jag,mirran och hanna förmodligen ha idol marathon, iaf myskväll.
Hösten börjar närma sig mer och mer, längtar inte till det mörka,gråa. Men det funkar endå liksom, jag dog inte förra året och kommer säkert inte göra det detta året heller. Det är snart dags för Blog Awards, ska bli riktigt kul att se vilka som vinner priser detta året. Nähepp nu ska jag läsa om någon jävla riddare.. wooooh känn glädjen ;)



männen i mitt liv, bror och pappa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0