plugg och matchdag

Godmorgon :)

Asså ja.. jag vaknade nu. INTE bra. Varför ställde jag inte klockan för? Blir endast 2 timmars plugg, men det fixar jag. Engelska prov på tisdag nämligen. Har samling vid 4, måste äta NU för att min kropp ska komma i balans. Absolut sista matchen för säsongen och jag är grymt taggad. Inga spärrar, ingen tvekan för NU JÄÄÄÄÄÄVLAR.
Sitter och tittar på veckans IDOL som varit och ärligt talat tycker jag inte det är så bra längre. Lite uttjatat faktiskt. Men lär väl vara nöörd som vanligt sen när det är 10 kvar och finalen börjar.  Sitter mest och tycker att Laila Bagges skinnjacka är heaven och känner hur min shopping abstinens bara växer och växer. Bloggar mer ikväll hörrni.
ha en bra dag, och för er som är fotbollssugna så börjar matchen 5 på ryttarvallen.
PUSS.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0