måndagar..

Måndag, vad ska man säga om det? Gillar dom inte, man vet att man har en heeel vecka framför sig i skolan. Jag ser inget slut alls. Alltid många,långa och sega lektioner. Trött efter helgen, somnar alltid sent dagen innan. Men man känner sig som en människa iaf, på något underligt sätt.

Som sagt, riktigt seg dag i skolan. Sista lektionen med Rapp och jag som trodde att entreprenör skulle bli ett av mina favorit ämnen.. Ska sätta mig och plugga en stund, läsa igenom en stencil osv. Har 3 saker att göra tills på torsdag.. Så imorgon blir det näsan i böckerna.

JAHOPP nu ska jag tydligen spela match med b-laget idag.. är inte det minsta förberedd eller taggad.. Folk som var borta och sjuka. Hoppas det är ngn mer a-lagsspelare som joinar mig :) Så måste äta något större nu..
Vi hörs senare ikväll då!
PUSS.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0