konferans

Hej på er :)

Sittter i skolan nu och har konferans med Stenis. Jag är redan klar och Vixs är sjuk idag.. saknar dig!! Så jobbar själv. Eller ah sitter på blogg.se och facebook. Ska klicka in mig på nelly.com och H&M nu. I brist på annat att göra så finns det inget bättre än att kolla på kläder! Efter skolan ska jag inte göra någonting alls. Känns för en gångs skull lite tråkigt. Eller nääh.. Ska titta på Tyra Banks, Top Model och MTV. Hoppas vi har något gott hemma annars ska jag göra en kladdkaka. Sitter och halvskrattar för mig själv åt min lärare som tydligen gillar RnB. Han har alltid på The Voice på lektionerna. haha!
Denna lektionen är så sjukt onödig, ingen jobbar. Killarna sitter och spelar, vi tjejer snackar om allt möjligt. Allmänt softination.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0