inte på humör

Gårdagens match förlorade vi med 4-0. Men endå bra gjort och får väl säga grattis till Landsbro som gick upp i division 2 igår eftersom dom säkrade seriesegern. Och Lina fick en rejäl hjärnskakning under andra halvlek. Så ambulansen kom, jag följde självklart med henne. Var på akuten i Eksjö många timmar, hennes föräldrar kom och vi fick äntligen åka hem runt 9 på kvällen.   Lina, bästa vän, JAG älskar DIG!  Detta skrev jag för LINAS skull, inte för min egen. För att jag bryr mig om min bästa vän. Så nu förstår ni varför jag inte bloggat sen igår. Vaknade sent idag, var ute och övningskörde. Det gick bra idag, men föredrar att köra med mamma och inte pappa xd Men åkte hem igen, var inte på humör.. Mormor och morfar är här nu, ätit lunch och vi ska strax upp till ishallen. Hörs senare.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0