IFK GÖTEBORG<3

Sitter här och ryser ifrån topp till tå.

Underbart derby, vilken stämning och Gamla Ullevi skakade! Bjarnasson missade straff men vår kung, Tobias Hysen (vem annars?) avgjorde i sista minutrarna. UNDERBART! Jävla fin passning ifrån Sana, fint inhopp. Okej jag låter som en kille, jag vet (a) Men hähä. 2-1 vinst och bäst i Göteborg, igen. Jonas ringde under inmarschen så satt här hemma och sjöng för full hals!! Skrek nog över halva Sörgården när 2-1 målet gjordes. FAN att jag inte var där, vilken stämning ååååh!!!!!!!!!
Men nästa onsdag är jag på plats på Borås Arena. Pappas födelsedag o allt, man kan inte önska sig en bättre birthday.

IFK Göteborg är kärlek.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0