I feel strong and I can't get enough

Godmorgon bloggen :)

Sovit gott? Kom hem runt 11 igårkväll och det känns idag trots att jag har sovmorgon. Börjar halv 10. Matchen slutade 1-1. En riktigt bra fotbollsmatch verkligen! Måste bara säga att Elfsborgs klack är förmodligen den sämsta jag hört! Hahah. Änglarna ägde hela plastskiten :) Så det blev en lugn bilresa hem, alla var nöjda trots att jag och Emil spillde cola i hela baksätet. Klibbigt hell yeah. Går sent idag och sen måste jag sticka till Värnamo direkt efter skolan. Idas pappa skulle till kiropraktorn så vi får väl titta runt på stan fram tills träningen börjar. Får se hur mycket bloggande det blir idag, förmodligen inte alls mycket. Men vissa dagar har jag fullt upp och prioriterar inte datorn först. Längtar till träningen ikväll, åh är så glad! Veckorna barar rusar fram, redan torsdag idag. Helgen ser ut att bli riiiiiiiiktigt bra  :D
Ha en bra dag!
PUSS.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0