HEMMA

Hej hej hej hej hej och förlåt förlåt förlåt för ingen uppdatering (a)

MEN, igår hann jag inte alls. Sista lektionen var idrott och efter den åkte jag och Eve till henne direkt. Min klass hade ju "samhällsfest" igårkväll ute i Hällabäck. Kvällen var riktigt rolig, lite skitsnack och rykten men nivån är inte hög bland vissa människor. Det kom lite fler människor än vi räknat med så vi stängde ner halv 1 tror jag det var. Inte min grej det här med lokalfester endå. Men hade skit roligt med tjejerna i klassen (innan de flesta hade kommit) haha. Känner på mig att vi kommer få 2 riktigt bra år tillsammans. OCH vi är rika i klassen också, fick in skiiiiiit mycket pengar igår. WOHO :D
Vaknade upp med feber idag :/ asså min kropp är verkligen inte som den ska. Har sovit ut och känner mig liiiiite piggare, ska ner till mormor nu och äta lunch. Sen får vi se om jag åker ner till GIS och kollar på våra 96:or som är i DM-final + herrlags matchen. Bilder kommer förmodligen upp senare här på bloggen när folk har lagt upp på fäjsan. Haha mitt smeknamn för facebook. Ville inte ta med mig min kamera igår nämligen. Nähe nu ska jag klä på mig och stressa!
LATER!
PUSS.

Eller oj massa bilder hade redan kommit upp, ni får ett smakprov på mig och sötiiiis vixs <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0