hej och hååååå

Nu ska jag göra nudlar, byta om, plugga tyska-verb och titta på världens bästa Tyra Banks (as usuall) hehe. Träning ikväll inför serie premiären på lördag, hör på detta.. på ÖLAND!!!!! WTF liksom? Samling halv 1 och matchen börjar halv 5. Så det var den lördagen. Men tycker det ska bli så kul så jag är halvt hyper. Super taggad och hoppas jag får mycket speltid. Nästa helg är det hemma premiär och gissa vem som kommer vara n-e-r-v-ö-s..
Tyvärr blir bloggen lidande en stressig torsdag som denna, är hemma runt 8 ikväll så bloggar förmodligen mer då :)
Har även berättat för finfina tjejerna idag om amerikaner, förlåt paui att dina förhoppingar släcktes lite. Men jag lovar, USA is the shit! Hon trodde nämligen att alla ser ut som i OC, jätte snygga allihop och jätte rika. Fast det vore rätt nice om det nu var som i alla filmer och TV serier? Älskar min klass. Trots att det var grymt pinsamt att gå in och störa på natur ettornas matte lektion för att tvinga dom att göra en enkät om valet 2010 som alla gav blanka fan i.. föörlåååååt då! haha.
Nähe nu ska jag äta och stressa. HEJ OCH HÅ STRESSMAGE, TJENIS PENIS HUVUDVÄRK KONSTANT.
PUSS.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0