härliga fredag

Hej på er och heeeeeeej hanna kazic! " I'm a fat girl" hihi..

Ligger i soffan just nu och tittar på Sverige-Ungern i EM-kvalet. Zlatan är kung och fotboll är livets spel, livets kärlek. Citerat Lina Åhsberg. Kom ihåg de. Kastade mig på Frida innan, åååh min syster, din lukt, ditt asshole, har saknat hela dig. Att du hade med dig blågula kläder hem som jag tittade storögt på var rätt jävla coolt. Även om dom sitter på dig. haha.
Träningen var lugn eftersom vi har match imorgon! Typ 2 timmar i buss nästan, men har min lina + övriga laget, pastasallad, tidningar, musik, förhoppningsvis någon sms-frivillig människa, film osv.  Sverige leder med 2-0 nu och det ser fiiiiint ut. En av mina favorit spelade och föredetta IFK Göteborg spelare, Pontus Wernbloom har nätat båda gångerna. En riktig ängel det där. Hallå han är ifrån Götebooooorg, dah`? ;)  Har samling 12 imorgon, ska sova hyffsat tidigt idag iaf. Känns att jag har en hel skol vecka + träningar i kroppen. Åh vad jag längtar tills nästa helg..
Jag skriver imorgon :)
Hoppas alla har en skön fredagskväll, fest, mys eller vad ni nu hittar på. Ta't lungt!!

PUSS.



Kommentarer
Postat av: KKAZIC:D

tjeeeeena gullet :D zlatan är alltid bäst o kommer alltid att vara hihii :)

2010-09-04 @ 10:20:29
URL: http://kaapish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0