happy with my life

Okej det gick ju inte så bra det där med att dissa datan.. haha men har legat och tänkt på en grej hela eftermiddagen som vore en dröm. Att jag, min storebror och pappa åker till min favorit stad, New York, över några dagar och kollar på NHL (hockey) på Madison Square Garden, samt upplever staden. Den beskrivingen är lycka för mig, männen i mitt liv, mina tryggheter, dom som försvarar mig genom allt. Hockey i N.Y. Spritter i hela kroppen av tanken.

Okej mina läsare.. ni får faktiskt höra på en massa tjöt om alla mina drömmar, speciellt resandet. Men det är en sak jag helst lägger mina pengar på. Upplevelsen och längtan. Är som sagt en tjej med stora förväntningar på saker, stora drömmar och en tänkare. Ibland är det skönt att fly ifrån vardagen via detta.

Idag har jag ätit, tittat på film, pluggat tyska, ätit, pluggat tyska, älskat min pappa lite mer än vanligt, ätit.

Nu väntar några minuter till med tyskan, sen skiter jag fan i det. Och imorgon är det FREDAGS MYYYYYYYYYS!
Hoppas ni haft en bra vecka.
PUSS.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0