H-Kazic


söööötjävel

Ett blogginlägg tillägnat min fina fina vän Hanna Kazic. Något mellan namn har hon inte. Om du som kille läser det här så är denna tjejen typ den gladaste du kan hitta. Blyg vet hon knappt vad det är, och det bästa är ju att hon älskar mig. ähä. Neh men gumman min, du är jävligt bra, har aldrig en tråkig stund och du har gjort SÅ många träningar roligare än vad dom ska vara. Det jag gillar mig dig är att ´du är så glad och GO, kan fjanta med dig på ett sjukt omoget sätt men endå prata med dig om precis allting. Och du vill alltid dina vänner dens bästa, du visar att du uppskattar våran vänskap. Inte många som visar de känslorna du gör. Sen är du väldigt söt när du är arg också ;) Många skratt och skämt tack vare dig!

I LOVE YOU.



Kommentarer
Postat av: Hanna

Du är så himla underbar! finns inga ord. Du gör alltid mej glad o jag dig så klart ;).. Är glad att ha dig som vän. Du är en underbar person. JAG ÄLSKAR DEJ IDAG,IMORGON & FÖR ALLTID BÄSTA!! <333333333333

2010-09-27 @ 21:50:04
URL: http://kaapish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0