greece I miss you


Grekland <3

Sitter i skolan, har samhäll med Lollo och Eve. Fast vi softar idag, arbetar imon istället :) Vi är nästan klara så no stress, no press. Sitter som 3 nördar i korridoren med varsin laptop. Hoppas ni kommer på festen på fredag guys! Om inte, nä synd om dig, skyll dig själv för du missar verkligen något! Jävlar vad roligt vi ska ha :D  Mer info finns på facebook! Eller fråga någon av oss i SPSP09 i skolan/facebook.

Känner mig ovanligt pigg i benen efter matchen igår och kroppen-huvudet känns piggt. Ska hem efter skolan sen upp och sätta mig i biblioteket, koncentrerar mig bäst där. Hemma är det massa saker som distraherar mig, not good.
Hoppas veckan går fort. Har bara engelska och dubbel timma i konferans kvar. Måste säga att sovmorgonen idag satt riktigt fiiiiint.
Ha en bra dag. PUSS:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0