godmorgon!

Godmorgon :)

Ja ni hörde rätt, börjar 12.05 idag. Och imorgon slutar jag 12.50. Man tackar man tackar, ibland är grupparbeten jävligt awsome. Fler såna!! Sov till halv 10, sitter här och tänker på hur mycket jag ogillar regn. Man känner att humöret sänks liiiite, inte mycket men det där lilla kan göra så mycket om man har en dålig dag. Men det har jag inte idag, skit samma om det regnar, snöar för jag är GLAD idag. Sprallig.. åh hoppas som jag gjort så länge nu!!
Har bara engelska och dubbel lektion i konferans, soft och roligt! Kan inte alla skoldagar se ut ungefär såhär?
Nu ska jag äta spagetthi och köttfärssås till frukost, blir en lunch i samma. Ikväll har jag ingen träning, herregud känns konstigt. 2 lediga kvällar irad, vet ju knappt vad jag ska göra? Slappna av? Vad är det för något?
Later.
PUSS.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0