FREDAG!

Tack för att ni läsare stannar kvar trots att bloggen suger snopp för tillfället!

Äntligen fredag och heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelg! Det ordet borde vara bland det bästa som finns. Iaf så var sista lektionen idrott och friidrott. Jag om någon jublar! Jag ångrar faktiskt lite att jag inte satsade när jag var yngre, inte för att jag ens börjat på friidrott men känns som att det skulle gått bra. Gjorde väl hyffsade resultat endå. Hoppar över träningmatchen imon i Värnamo eftersom vi har absolut sista fotbollsmatchen på söndag och ytterliggare en träningsmatch på måndag. Då blri det 3 matcher på 3 dagar och det orkar jag inte. Så spelar söndag-måndag istället. Ser verkligen fram emot min första match i VIK tröjan!!!!

Nu ska jag ner till mormor och äta pannkakor,glass och hallon. Perfekt innan en träning ;) FAN VA GOTT. Ni får en dagens också i nästa inlägg som jag lyckades ta. Bilderna är inte dom bästa but I'm working on it!

Har träning 5-7. Så hörs vi ses :)
PUSS.



Kommentarer
Postat av: Din tvilling

Hahaha Lina du är så SÖÖÖÖT :D Du är för lat för friidrott,,det är bara o inse de´, om det regnar så åker du ner till gis inomhushall istället o sparkar på en boll,,det passar dig bättre än att hänga med mig ut i spåren o regnet o slasket..det är bara inte du. Du r INTE löpning..du är teknik o spel :D

2010-09-24 @ 19:25:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0