fotbollsfest

Godmorgon :)

Vaknade runt halv 11 av mig själv. Sitter och tittar på Agnes Cecilia på Canal Plus, någon som kommer ihåg den filmen?
Måste strax börja klä på mig och fixa lite saker. Vid 2 är det nämligen dags för årets,historiens viktigaste match på GIS. Herrlaget har chans att gå upp i division 2!!!! Kommer komma väldigt mycket folk, gratis inträde och ja fan rena fotbollsfesten. Om dom vinner, vilket nu är typ 100 % säkert, så är det FIRANDE ikväll på bruksvillan. Damlaget är inbjudna. Följer med Lina hem efter matchen och vi fixar oss hos henne. Sen skulle vi i laget ha lite "förfest" i klubbstugan innan vi beger oss mot Bruksvillan för en riktigt rolig kväll. Men blir rätt lungt eftersom vi har säsongens sista match imorgon.. :/
Så som så många andra dagar denna veckan kommer jag inte blogga mycket idag. Som ni märker har jag fullt upp!
Åh denna dagen ser ut att bli nästintill perfekt. Min kavaj ifrån H&M kom igår förresten!
PUSS.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0