flera tusen mil..

Tjenis penis.

Känner mig allt annat än normal förtillfället. Äumh ah iaf, har haft en slapp kväll. Om någon av er nu skulle vilja fråga mig om jag känner mig utvilad så är svaret NEJ. Inte ett skit. Kanske beror på att jag haft en kick-ass helg som satt sig i kroppen eller så är det för att klockan är 11 på kvällen. Tanken att det är skola imorgon är ju.. kul. Oh yeah känn ironiiiin därja.
Men det positiva är att det är 1 vecka närmare Florida. En vecka med inte jätte mycket läxor, bara utrikespolitiken tills imon, turism-onsdag, seminarie på torsdag och fet tyska läxa tills på fredag. Det är faktiskt en soft vecka i mina ögon, believe it or not. Nu ska jag gå dom få metrarna till mitt badrum, dom kommer kännas som flera tusen mil. Att sätta sig på toan och kissa känns jobbigt. Att borsta tänderna känns som om.. ah jag vet inte jag är bara väldigt trött och väldigt ironisk, rätt knäpp med. Men som vi säger " orka va normal ".
Nu ska jag stänga ner för jag börjar bli konstigare än vanligt.. hähä
Hoppas ni haft en bra helg :)
PUSS.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0