fikat med Eve

HALLÅÅÅ ÄLLER!

Ännu en måndag och dagen gick snabbt som fan! Till och med entreprenör sista lektionen i 80 min med Rapp susade förbi. HAHAHHA den var rolig, rapp, susade förbi.. Det roliga är ju att han inte är den mest snabbaste läraren du kan tänka dig.
Min humor är kick-ass ,som Mirran säger :) Gick till Linnea och fikade efter skolan med Eve, lite behövligt "bestfriendtalk". Hon köpte också en skiiiiiiiiiit fin jacka på Lindex som jag gääärna skulle vilja ha, fast i grå eller beight, hur stavas det? aja.
Måste sätta igång med min politik argumentation nu.. skjut mig eller gör det åt mig? någon frivillig? Nähepp.. ;)
PUSS.




Sonjaaaaaaaa!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0