entreprenör


Gärdets snyggaste och smartaste klass, lätt!

Sitter på entreprenören nu med Rapp. Sista lektionen och jag är trött och hungrig. Måste ner till Oasen och köpa något att äta. Eller så sätter väl jag och Ida oss på något Cafe innan träningen. Måste ha energi innan träningen.
Vet inte riktigt vad jag ska skriva riktigt. Men om ni vill veta så har jag för första gången på mig en stickad kofta för denna hösten. Trivs bättre i shorts,slapp tröja/linne, klänning eller skjorta. Ska in på JC och H&M och titta lite, bra tidsfördriv. Rapp är förmodligen den mest otekniska läraren jag mött på, tar flera minuter innan han kommit igång. Så har suttit här i över 20 min och inte gjort ett skit. Känner att jag har en hel del plugg dom kommande 5 veckorna innan jag åker. Plus att innebandy matcherna snart börjar på allvar. Då blir det inte många lediga helger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0