EMO

Godmorgon :)

Känner mig som Madicken idag.. ligger hemma i min säng och är ledsen för att hela klassen är på utflykt. Dock har jag inte hjärnskakning utan en helvetes hemsk jävla mensvärk. Ursäkta svordomarna men jag vill också ha femkamp och paddla kanot :/ Varför blir jag alltid sjuk när jag absolut inte vill?? Hatar min kropp, hatar mitt icke fungerande immunförsvar. Kommer säkert vara sjuk på studenten bara för det. Jävla skit. Så får ligga i fosterställning i min säng hela dagen medans alla andra har skit kul. Får äta mitt lösgodis som jag skulle delat med Eve på en stubbe. Jag vill också skratta så jag nästan kissar ner mig sittandes i en kanot. Vill äta min pastasallad medans alla andra äter korv. Okej jag går i 2:an på gymnasiet men känner mig som 10 år igen, sådär moget sur ni vet? Tur att ingen är hemma :)


finaste tjejerna, finaste klassen. Ha en skit rolig dag!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0