det här med politik och jag..

Fan jag är ju inte så lost endå när det handlar om politik. Bra på att uttrycka mina åsikter, det har jag alltid varit. Men att få ihop detta till en bra argumentation inom politiska frågor kändes som en omöjlighet. Men nu ska jag låta som fröken duktig, ingenting är omöjligt. Börjar tro på det ordspråket mer och mer för varje dag. Ploppar upp nya saker hela tiden som får mig att inse det. Mamma ska läsa det jag skrivit, hon är ju trots allt vuxen och har lite mer livserfarenhet och kunskap när det gäller såna frågor än jag, 17 år och älskar idrott, inte politik. Det gör inte mamma heller för den delen.
SKa laga köttfärssås nu och krama min mamma som tyckte artikeln var skit bra. " Du är jävligt grym på att skriva Lina " hahaha lilla mamma du misslyckades där med att vara cool.. älskar dig anyway!
Later!
PUSS.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0