det är vi, vi tillsammans

Godmorgon!

Vaknade precis av att pappa och mamma kom hem, haha. Hade säkert kunnat sova flera timmar till. Men samling om 2 timmar så måste upp nu, börja dricka vatten nu känns lite skit samma men äh gör det endå. Behövde verkligen få sova ut idag. Min kropp är som den är, gillar inte att den är så känslig..

Äe fan vad trött jag är, känner mig allt annat än redo för match. En match vi MÅSTE vinna, men spelar väl bättre med pressen antar jag. Hoppas "tagget" kommer, det brukar det göra när jag sitter i omklädningsrummet före uppvärmningen.


Hoppas alla hade en bra lördagskväll igår, för det hade verkligen jag :) Glad att jag har så fina och äkta vänner, ibland kan jag undra över hur vi beter oss när vi är med varandra, folk hade fått en chock, vi är allt annat än normala. Hahah när vi är ute bland folk brukar vi få en hel del blickar, få kommentarer. Men det sista vi gör är att bry oss. Vi är vi, hållt ihop i flera flera år nu och det känns som föralltid. Vi träffas inte varje dag, inte varje vecka, men vi vet vart vi har varandra och när vi träffas är ingenting förändrat. Det är som om att vi aldrig varit ifrån varandra! Trygghet,lycka och äkta vänskap. Det är vad ni har gett mig under alla år och jag vill aldrig vara utan den. Ni förstår nog också vad dom betyder för mig utan att behöva förklara närmre, rätt uppenbart :)









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0