chili thai ikväll

Hej på er :)

Det regnar idag (rättjävlamycket) så fick ändra lite planer. Jag och Jessi som ÄNTLIGEN kommit hem ifrån Turkiet ska ut och gå en annan dag istället. Får hoppas hon ska gå på speedwayen imorgon så vi kan ta igen en massa!!
Hade en rätt trevlig skoldag. Pillade Eve i håret på svenskan, vi tittade på Romeo & Julia. Insett att Leonardo DiCaprio är sjukt het, ögongodis. SÅ det var en roligare svenska lektion är vanligt. Sprang nästan hem för gud gråter idag, vill ha det där härliga höst vädret, när solen tittar fram och man känner att värmen hänger kvar ett liitet tag till.

Ska äta på chili thai ikväll med Jenny. FAN VAD GOTT. Snacka om vardagslyx! Imorgon är det frilufsdag uppe i Isaberg. Paddla kanot och femkamp. Kan bli en skit rolig dag, känns så. Jag,Jasse,Eve och Josse har tänkt ut lite planer! Tar inte med mig min kamera eftersom det är STOR risk att jag och eve välter våran kanot.. hahahah.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0