3 timmars hål

Sitter i skolan nu, har grupp uppgift med Lollo och Eve. Vi är as grymma, redan klara fast det är många lektioner kvar. Skrivit om Frankrikes politik, min lärare frågade om jag tyckte det var intressant. " ah verkligen" men tror inte han förstod min ironi.. Ola är inte här idag så vi har över 3 timmars hål efter denna lektionen. Jag och Eve ska hem och ÄÄÄTA. Eller till mormor, tror det blir det sista alternativet, jag orkar inte laga mat iaf! Idag ska jag bara plugga, kolla på TV, slappa you name it. Fan va skönt det ska bli!!!! ska be pappa köpa chips med (a)
Skriver senare. PUSS.



Kommentarer
Postat av: kkazic

mummms chips .. ;D

2010-09-02 @ 20:08:24
URL: http://kaapish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0