you know you've got to sing along

MOOOOOOOOOOOOOOORNIIIIING!

Lyckades nypa mig i ögat med ögonfransböjaren, ni killar som ser ut såhär nu (?).. Så är det en slags silvrig tång man böjer sina ögonfransar med för att de ska få bättre form och liksom böjas uppåt. Istället för mina ögonfransar som är typ okåta.. Näh men tänk om dom kunde vara kåta istället, STÅ UPP hela tiden istället för att ligga ner och dingla.. ehe.
Nu sitter jag här och äter två otroligt torra mackor i brist på fantasi och frukost isn't my thing. Tittar på nyheterna och försöker verka intresserad. Går sådär faktiskt. Men har turism första lektionen så det fuuunkar endå.
Hann inte blogga igår, när jag kom hem pluggade jag sen ner till mormor. Pappa kom och hämtade oss sen befann vi oss på speedway banan hela kvällen. Gick en runda nere i depån före matchen, aldrig mer ensam! Jag fattar la förfan inte polska eller? Haha lite kul var det endå. Slutar kvart över 2 idag sen ska jag ner till mormor (who else) och äta hennes otroligt goda torsk. GAAAH kommer längta hela dagen. Nu ska jag äta mina mackor och sen bege mig mot skolan. Hörs snart!
PUSS.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0