walk this waaaaay

TJAAAAAAAA :D

Vaknade av mig själv runt halv 10, inte ofta det händer. Klev upp och läste tidningen as usuall, jag och pappa tyckte det var dags för Frida & Sebbe att vakna. Så hittade vi hockeytutan i tvättstugan.. och lilla jag sken upp. TIME TO PLAAAY. För er som inte känner mig ÄLSKAR jag att jävlas med folk, typ det bästa jag vet. Tur att jag har vänner som är precis likadana och kan ta skämt, annars hade det inte funkat haha. Min katt sket ner sig och pep ut genom sin lucka när jag tryckte på. Tror jag ligger längst ner på Sebbes "ogilla lista" just nu.. MOHAHA. Vem vill vakna till det? Nä jag vet inte men KUL var det. haha. Nu ska töntiga jag äta en clementin och 2 bullar till frukost, eh ja. Allt slinker ner i min mage!

Matchen börjar halv 3 så dags att börja ladda nu!  Har inte tillgång till någon dator på hela dagen för kommer befinna mig i Värnamo till sent ikväll. HA EN BRA LÖRDAG :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0