vinst och fotmassage

Go kväll :)

Matchen slutade 3-1 till oss. Kändes bra, men nu jävlar är jag sugen på div 2 spel och a-laget. Watch out!
Kom hem runt 4 och satte fötterna i någon fotbads tunna med massage som pappa fick i julklapp. SKÖNT..
Slappade någon timma sen körde vi Frida till tåget. Helgens garv blev det också. Frida Åhsberg, i en bil. Då kan ni tänka er, alltid ett rent nöje att sitta i baksätet. En hel del blickar ifrån förbipasserande och kramp i magen. Herrejävlar! HAHAHA.
Du är störd, men jag älskar dig trots att vi mest bråkat i helgen..
Åkte ner till farfar runt 7, gubben fyller 79 idag nämligen. GRATTIS Ingo-Banan du är bäst! Mannen som lärt mig dansa vals.

Fick höra av Hanna att jag ska vara med på skol-SM imorgon. Lär vara DÖD imorgon kväll, mycket matcher dom senaste dagarna men äh vafan det är ju såååå kul bara. Missar inte speciellt många eller viktiga lektioner imorgon. Hoppas vi vinner, lite svårt att spela med tjejer man aldrig spelat med innan. Men det ska nog gå smooooth!
PUSS.


saknar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0