vinst med 13-1

Det är kanelbullens dag idag tydligen, många som visste det eller? Vem orkar hålla koll på något sånt?:) Inte jag iaf.

Vi (gärdeskolan) vann med 13-1. Tror vi kan spela ännu bättre än vad vi gjorde. Kommer inte ihåg om jag mött något så dåligt lag på länge. Backlinjen var ingen alls så det var i princip fri gata. Så nu är det bara att tagga till nästa omgång!
Älskar att jag bor så nära skolan, gick hem, duschat och gjort väääärsta gourmetmaten. Ehe eller inte.. köttbullar och makaroner. Snabbt,smidigt,gott. Det slinker ner iaf! Idag efter skolan  är jag LEDIG. Inte mycket plugg och ingen träning, oooooh baby I like it!!!!!! Kommer inta soffan, tyra banks på TV och vi har chips hemma. Hallelujah.
Nu ska jag diska och annat som ger vuxen poäng. Råkade hälla en tredjedel av makaronerna på golvet istället för i kastrullen. Grattis Lina. Om jag är klumpig? Ni ska bara veta..
Slutar halv 4, entreprenör med Rapp. GÖTT.. blöh



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0