the good kind



Känner att jag inte kunde fått bättre klass. Fan vad fina och goa människor! Förra året var jag väldigt skeptisk för alla äldre sa hur roligt och att gymnasiet lätt var de bästa skol åren, men med denna klassen och allting som det är nu så förstår jag dom verkligen. FAN var härligt det känns :) Kan inte tänka mig bättre klass faktiskt.
Sitter på entreprenören nu, är klar med det man ska vara och nu ska Pau & Kajsa ha redovisning! Skönt att bara sitta och lyssna, fast spotify och blogg.se är rätt nice det med. Vill nästan åka raka vägen till Synsam efter skolan och beställa tid, har en dunkande huvudvärk idag OCKSÅ. Väldigt irriterande!  Ska till Värnamo runt 5, träning ikväll. Ska hinna plugga lite innan det och förhoppningsvis är jag inte för trött när jag kommer hem så hinner titta igenom tyskan en extra gång. Imorgon är det stress dag, äckel dag till hälften iaf. Matte och tyska prov, jag och fina Victoria ska ha idrotts lektionen imorgon, sen hem och vidare till Värnamo direkt. Vet inte vilken tid samlingen är än men matchen i Ljungby börjar 8. Ha en bra dag så hörs vi ikväll (kanske) ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0