uppe tidigt och snart skolan

Godmorgon bloggen :)

Sitter på min säng nu och det bubblar i min mage, gick upp för 1 timma sen och har hunnut duscha, platta håret och packa det siiiista. Jag är nervös. Knäppt.  Jag och mamma beställer thai mat när vi kommit fram till halmstad ikväll, orkar inte ställa oss och göra något. Inte helt fel! Kommer sakna mina päron riktigt mycket, mamma börjar bli lite emo och jag hoppar upp och ner. Lite olika feelings, hon är rädd att jag ska missa flyget i New York eller att något annat ska gå snett. " Lilla lina.." Även när jag är 45 kommer folk kalla mig det, bara att vänja sig. Har prov om 1 timma, hoppas det går braaaa. Medans Veronica Maggio och Lykke Li spelas ska jag äta frukost sen bege mig upp till skolan. Slutar halv 4 idag så vi hörs senare! Imorgon vid den här tiden sitter jag på flyget.. vet inte när jag kände en sån här lycka i kroppen.
PUSS.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0